U bent welkom in het gemeentehuis. Wij vragen u met het volgende rekening te houden:

  • Voor Burgerzaken kunt u hier op de website een afspraak maken. Hiervoor gelden speciale tijden. U kunt niet zonder afspraak terecht.
  • Wilt u voor andere zaken een medewerker spreken? 
    Onze medewerkers werken regelmatig op andere locaties of zijn in overleg. Wij adviseren u om eerst telefonisch of via de mail contact op te nemen. Degene die u wilt spreken zorgt dan dat hij of zij voor u beschikbaar is. Zo komt u niet voor niets naar het gemeentehuis.
    Heeft u geen persoonlijk telefoonnummer of mailadres van de medewerker dan kunt u contact opnemen op werkdagen tussen 9 en 16 uur via 0318 578 150.
  • U kunt gebruik maken van de diensten via deze website. Zo kunt u online een verhuizing doorgeven en een uittreksel aanvragen.
  • Daarnaast zijn wij bereikbaar via e-mail op info@renswoude.nl.

Burgerzaken; paspoorten, rijbewijzen, aangifte ed.

  • Voor de afdeling Burgerzaken kunt u hier direct een afspraak maken binnen de volgende tijden:

    dagochtendmiddag
    maandag9.00 - 12.00 uur16.00 - 17.30 uur
    dinsdag9.00 - 12.00 uur13.30 - 17.00 uur
    woensdag7.30 - 12.00 uur13.30 - 15.00 uur
    donderdag9.00 - 12.00 uur 

    Afspraak maken voor burgerzaken

    Maakt u liever telefonisch een afspraak, bel dan naar 0318 578 150

Dorpsteam; WMO, zorg, ondersteuning

Het Dorpsteam is telefonisch en via de mail bereikbaar. U kunt tussen 9.00 en 16.00 uur bellen via het algemene telefoonnummer. Het mailadres is dorpsteam@renswoude.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Ook kunt u het Dorpsteam op de inloopuren bezoeken.

  • in de bibliotheek; in de even weken op vrijdag van 10 tot 11;
  • in het ELGC aan het Dorpsplein; elke 1e dinsdag van de maand van 11 tot 12;
  • in beide basisscholen; 1 keer in de maand op woensdag, zie voor de data de nieuwsbrief van de school.

Woningbedrijf; de huurwoningen van de gemeente

  • Alleen spoedeisende reparatieverzoeken kunnen telefonisch worden doorgegeven. Alle overige reparatieverzoeken kunt u doorgeven via het formulier reparatieverzoek. Deze verzoeken worden zo snel mogelijk in behandeling genomen.
  • Voor een huuropzegging kunt u gebruik maken van het formulier Huuropzegging. Kunt u geen DigiD gebruiken, neem dan contact op via huur@renswoude.nl.
    Ook voor vragen over huurbetalingen of -contracten kunt u contact opnemen via huur@renswoude.nl.